Czas realizacji zamówienia widoczny jest przy każdym produkcie. Do tego należy doliczyć czas dostawy zazwyczaj 1-2 dni robocze.
Koszt dostawy wyliczany po dodaniu przedmiotów do koszyka.
Przesyłki paletowe wysyłamy kurierem RABEN
Przesyłki do 30 kg wysyłamy kurierem DPD
Zobacz poradnik jak krok po kroku złożyć zamówienie: KLIKNIJ TUTAJ
Nie, można składać zamówienia bez rejestracji i logowania.
Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym przedmiocie w karcie produktu.
Tak, przy składaniu zamówienia należy wybrać dostawę: odbiór osobisty. Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy Armet, ul. Milowicka 1D Katowice, od poniedziałku do piątku w godzinach 8–16.
Cena wysyłki zależy od wagi produktu. Koszt dostawy podliczy się w koszyku po dodaniu produktów i wybraniu formy płatności.
Przy odbiorze przesyłki u kuriera lub przelewem na konto:
76 1600 1462 1808 9186 8000 0003
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Tak, na podany adres e-mail zostanie wysłany numer listu przewozowego.
Kurier wniesie przesyłkę do 30 kg.
Nie, karta gwarancyjna nie jest podbijana przy zakupie. Można ją jednak odesłać – my ją podbijemy i odeślemy z powrotem.
Każdy konsument ma 14 dni na zwrot. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się TUTAJ
Przesyłkę prosimy nadać z opcją sprawdzenia zawartości przy odbiorze (w Poczcie Polskiej należy ją zaznaczyć jako usługę dodatkową).
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Paczki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej bez tej opcji nie będą przyjmowane.
Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres reklamacje@grzanieplus.pl.
W wiadomości prosimy podać numer zamówienia, opisać zgłaszaną wadę oraz dołączyć zdjęcia (jeśli uszkodzenie jest widoczne). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
Jeśli konieczne będzie odesłanie towaru, prosimy o wysyłkę z opcją sprawdzenia zawartości przy odbiorze.
Przesyłki za pobraniem lub bez tej opcji, wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, nie będą przyjmowane.
Tak, oferujemy montaż w promieniu 30 km od Katowic. Więcej informacji: MONTAŻ
Prosimy o kontakt mailowy: biuro@grzanieplus.pl