Kategorie

Dostawa

Dostawa

Czas realizacji zamówienia widoczny jest przy każdym produkcie. Do tego należy doliczyć czas dostawy zazwyczaj 1-2 dni robocze. 

Koszt dostawy wyliczany po dodaniu przedmiotów do koszyka. 

 

Przesyłki paletowe wysyłamy kurierem RABEN

 

Przesyłki do 30 kg wysyłamy kurierem DPD

 

Płatności

  • Przedpłata na konto (przelew tradycyjny)
  • Płatność online, BLIK za pomocą imoje
  • Za pobraniem u kuriera (do 10 tyś. zł)
  • Gotówką przy odbiorze osobistym
  • Odroczona płatność 30 dni za pomocą PayPO

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 

▶Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Zobacz poradnik jak krok po kroku złożyć zamówienie: KLIKNIJ TUTAJ

 

▶Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie, można składać zamówienia bez rejestracji i logowania.

 

▶Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym przedmiocie w karcie produktu.

 

▶Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, przy składaniu zamówienia należy wybrać dostawę: odbiór osobisty. Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy Armet, ul. Milowicka 1D Katowice, od poniedziałku do piątku w godzinach 8–16.

 

▶Ile zapłacę za wysyłkę?

Cena wysyłki zależy od wagi produktu. Koszt dostawy podliczy się w koszyku po dodaniu produktów i wybraniu formy płatności.

 

▶Jakie są formy płatności za zamówienie?

Przy odbiorze przesyłki u kuriera lub przelewem na konto:
76 1600 1462 1808 9186 8000 0003
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

 

▶Czy po realizacji zamówienia zostanę poinformowany o wysyłce?

Tak, na podany adres e-mail zostanie wysłany numer listu przewozowego.

 

▶Czy kurier wniesie moją przesyłkę?

Kurier wniesie przesyłkę do 30 kg.

 

▶Czy kupione urządzenie będzie miało podbitą kartę gwarancyjną?

Nie, karta gwarancyjna nie jest podbijana przy zakupie. Można ją jednak odesłać – my ją podbijemy i odeślemy z powrotem.

 

▶Ile mam dni na zwrot towaru?

Każdy konsument ma 14 dni na zwrot. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się TUTAJ

Przesyłkę prosimy nadać z opcją sprawdzenia zawartości przy odbiorze (w Poczcie Polskiej należy ją zaznaczyć jako usługę dodatkową).
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Paczki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej bez tej opcji nie będą przyjmowane.

 

▶Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres reklamacje@grzanieplus.pl.
W wiadomości prosimy podać numer zamówienia, opisać zgłaszaną wadę oraz dołączyć zdjęcia (jeśli uszkodzenie jest widoczne). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

Jeśli konieczne będzie odesłanie towaru, prosimy o wysyłkę z opcją sprawdzenia zawartości przy odbiorze.
Przesyłki za pobraniem lub bez tej opcji, wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, nie będą przyjmowane.

 

▶Czy oferują Państwo montaż zakupionych urządzeń?

Tak, oferujemy montaż w promieniu 30 km od Katowic. Więcej informacji: MONTAŻ

 

▶Gdzie mogę się zwrócić w przypadku dodatkowych pytań?

Prosimy o kontakt mailowy: biuro@grzanieplus.pl

Nasze marki
  • Aktualny znak towarowy spółki Vaillant