Kategorie

Dostawa

Dostawa

Czas realizacji zamówienia widoczny jest przy każdym produkcie. Do tego należy doliczyć czas dostawy zazwyczaj 1-2 dni robocze. 

Koszt dostawy wyliczany po dodaniu przedmiotów do koszyka. 

 

Przesyłki paletowe wysyłamy kurierem RABEN

 

Przesyłki do 30 kg wysyłamy kurierem DPD

 

Płatności

  • Przedpłata na konto (przelew tradycyjny)
  • Płatność online, BLIK za pomocą imoje
  • Za pobraniem u kuriera (do 10 tyś. zł)
  • Gotówką przy odbiorze osobistym
  • Odroczona płatność 30 dni za pomocą PayPO

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Zobacz poradnik jak krok po kroku złożyć zamówienie KLIKNIJ TUTAJ

 

Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie, można składać zamówienia bez rejestracji i logowania.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym przedmiocie w karcie produktu.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, przy składaniu zamówienia należy wybrać dostawę: odbiór osobisty. Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy Armet ul. Milowicka 1D Katowice, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

 

Ile zapłacę za wysyłkę?

Cena wysyłki każdego przedmiotu jest różna i zależy od wagi produktu. Koszt dostawy podliczy się w koszyku po dodaniu poszczególnych produktów oraz wybraniu odpowiedniej formy płatności.

 

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Płatności można dokonać przy odbiorze przesyłki u kuriera lub przelewem na nr konta
76 1600 1462 1808 9186 8000 0003
w tytule podając nr zamówienia.

 

Czy po realizacji zamówienia zostanę poinformowany o wysyłce?

Tak, na podany adres mailowy zostanie wysłany nr listu przewozowego od firmy kurierskiej.

 

Czy kurier wniesie moją przesyłkę?

Kurier wniesie przesyłkę do 30 kg.

 

Ile mam dni na zwrot towaru?

Każdy konsument ma 14 dni na zwrot. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się TUTAJ

 

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację należy składać mailowo na adres biuro@grzanieplus.pl. Prosimy o podanie w mailu nr zamówienia, opisanie szkody oraz dołączenie zdjęć jeśli uszkodzenie jest widoczne. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

 

Czy kupione urządzenie będzie miało podbitą kartę gwarancyjną?

Nie. Kartę podbijamy na życzenie Kupującego. Wówczas przy zakupie prosimy wpisać w uwagach do sprzedającego prośbę o podbicie karty.

 

Czy oferują Państwo montaż zakupionych urządzeń?

Tak, oferujemy montaż na terenie 30 km od Katowic. Więcej informacji znajdziesz w zakładce MONTAŻ

 

Gdzie mogę się zwrócić w przypadku dodatkowych pytań?

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem biuro@grzanieplus.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasze marki
  • Aktualny znak towarowy spółki Vaillant